روانسر

اخبار

روانسر

اخبار

تقلب‌های گسترده آزمون سراسری دانشگاها در شهرستان روانسر

تقلب‌های گسترده آزمون سراسری دانشگاها در شهرستان روانسر به بار نشست

موج قبولی‌های متعدد افرادی که در یک جمع و تفریق عادی هم مشکل دارند این نوید را به مردم روانسر می‌دهد که بدون نیاز به تلاش و مطالعه، در آینده‌ی نزدیک تمام فرزندان خود را با رتبه‌های عالی در دانشگاه خواهند دید. منابع آگاه از موفقیت متقلبین روانسری در کارشناسی ارشد نیز خبر ‌داده‌اند.

با وجود تمهیدات گسترده‌ی سازمان سنجش آموزش کشور در سال‌های اخیر، دلاور متقلبین روانسری موفق شدند با استفاده از پتانسیل‌های موجود و بدون تلاش، رتبه‌های جالب توجهی حتی در مقطع کارشناسی ارشد هم کسب کنند.

این ضایعه‌ی اسفبار را به تمام مردم آزاد اندیش و کوشا تسلیت می‌گوییم و برای مفت خوران آرزوی هدایت و در غیر این صورت آرزوی حذف ترم و مشروطی و اخراج عاجل می‌نماییم (مانند مواردی که در سال‌های پیش‌ هم اتفاق افتاده است).

لازم به ذکر است که جوانان پرتلاش و هم در این خطه وجود دارند که با کد یمین به رتبه‌‌ی در خور شأن خود رسیده‌اند و منظور از این نوشته ابداً جسارت به آن‌ها نمی‌باشد، بلکه دفاع از حق مسلم آن‌ها و با اعتبار نمودن تلاششان است.

لیس للانسان الا ماسعی

 

ئاگاداریی بۆ خوێندکارانی کوردی ئێران و سوریا و تورکیا

وه‌زاره‌تی په‌روه‌رده‌ی حکومه‌تی هه‌رێمی کوردستان ئاگاداریی ئه‌و خوێندکارانه‌ ده‌کات که‌ کوردی ئێران و تورکیا و سوریا-ن و پۆلی شه‌شه‌می ئاماده‌ییان ته‌واوکردووه‌ و ئاره‌زووی خوێندنیان له‌زانکۆکانی هه‌رێمی کوردستان هه‌یه‌، له‌رۆژی 5/9 تا 30/9/2006 سه‌ردانی به‌ڕێوه‌به‌رایه‌تی گشتی ئه‌زموونه‌کان- بڕوانامه‌کان بکه‌ن که‌ ده‌که‌وێته‌ به‌رامبه‌ر نه‌خۆشخانه‌ی رزگاری له‌شاری هه‌ولێر.
له‌ئاگادارییه‌که‌ی وه‌زاره‌تی په‌روه‌رده‌دا هاتووه‌ که‌ ئه‌و خوێندکارانه‌ پێویسته‌ بڕوانامه‌ی ره‌سه‌ن و یه‌ک وێنه‌ و فۆتۆکۆپی پاسپۆرت یاخود ره‌گه‌زنامه‌ له‌گه‌ڵ خۆیان بهێنێن، سه‌باره‌ت به‌خوێندکارانی کوردی ئێران-یش پێویسته‌ بڕوانامه‌ و نمره‌کانی پێنجی سه‌ره‌تایی (دبستان) و سێهه‌می ناوه‌ندی (رهنمائی) و شه‌شه‌می ئاماده‌یی (دیپلوم) له‌گه‌ڵ خۆیان بهێنن.

جلال طالبانی: پرچم جدید عراق به زودی تغییر می کند

جلال طالبانی رئیس جمهور عراق امروز اعلام کرد که این کشور به زودی صاحب پرچم جدیدی خواهد شد. وی که در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مارگرت بکت وزیر امورخارجه بریتانیا سخن می گفت، با اعلام این خبر افزود پرچم کنونی عراق پرچم صدام و صدامیان است که تحت لوای آن جنایتهای بسیاری در جنوب و شمال کشور صورت گرفته است . وی با بیان اینکه هنوز هیچ تصمیمی در باره شکل پرچم جدید گرفته نشده است گفت شخصاً علاقه مند است پرچم زمان عبدالکریم قاسم به عنوان پرچم جدید عراق تعیین شود.