روانسر

اخبار

روانسر

اخبار

گوشه ای از تخلفات شهردار سابق روانسر

گوشه ای از تخلفات شهردار سابق روانسر

شهر روانسر مدتهاست دستخوش اختلاف بر سر انتخاب شهردار است.به گونه ای که دامنه این اختلاف به هیات حل اختلاف استانداری کشیده شده است.از یکسو اکثریت خواهان معرفی نبی محمدی میباشند‘که بومی روانسر بوده و سوابق ارزشمندی در زمینه امور اجرایی دارد. و از دیگر سو دو تن از اعضاء شورا با رو آوردن به روشهای غیر متعارف و بی قانونی و البته با حمایت چند مهره با نفوذ بر ابقای شهردار سابق اصرار میورزند.در این مجال به دلایل اکثریت شورا برای عزل شهردار سابق اشاره ای گذرا مینماییم.
1-استفاده از اشنایان شهردار برای انجام پروژه ها بدون انجام تشریفات قانونی از قبیل:دعوت از یکی از شرکایش بنام خزایی جهت نصب الاچیق در سراب روانسر با قراردادی معادل 12 میلیون تومان با ترک تشریفات که مغایرت ان طی نامه شماره 11/7606 از سوی فرمانداری اعلام گردید.اما جناب شهردار بدون توجه به نامه مغایرت مبلغ مذکور را به شخص مذکور پرداخت نمودند.
2-تعلل در ساخت مجتمع تجاری شهر روانسر که بیش از سه سال است که بدون دلیل متوقف شده است
3-تصرف پنج باب مغازه شهرداری توسط یکی از اعضای سابق شورا بنام علی ویسی بدون پرداخت اجاره.
4-استفاده از اشنایان و دوستان برای امور پیمانکاری وخدماتی در شهر روانسر مانند اوردن یکی از فامیلهای خود از شهر کرمانشاه برای بستنی فروشی در پارک سراب روانسر و دادن برق به ایشان
5-ساخت وسازهای غیر قانونی وبدون مجوز توسط اقایان انور محمودی و علی ویسی اعضای سابق شورا در شهر روانسر (via کرمانشاه نیوز )
نظرات 2 + ارسال نظر
اوین چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام هر کسی مسئول رفتار خودشه مشکل از ماست که بر ماست اگه شهردار خوبی بود نمیدادنش روانسر همچنان که اگه اعتبار خوبی هم بیاد به روانسر نمیدنش.

شنگول جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام ممنون ازنوشته هات وبرای همه ی مسولان متاسفم که چنین کارایی میکنن.توروانسرهیچ اداره یاارگانی باجدیت وانصاف کارانجام نمیدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد