روانسر

اخبار

روانسر

اخبار

تقلب‌های گسترده آزمون سراسری دانشگاها در شهرستان روانسر

تقلب‌های گسترده آزمون سراسری دانشگاها در شهرستان روانسر به بار نشست

موج قبولی‌های متعدد افرادی که در یک جمع و تفریق عادی هم مشکل دارند این نوید را به مردم روانسر می‌دهد که بدون نیاز به تلاش و مطالعه، در آینده‌ی نزدیک تمام فرزندان خود را با رتبه‌های عالی در دانشگاه خواهند دید. منابع آگاه از موفقیت متقلبین روانسری در کارشناسی ارشد نیز خبر ‌داده‌اند.

با وجود تمهیدات گسترده‌ی سازمان سنجش آموزش کشور در سال‌های اخیر، دلاور متقلبین روانسری موفق شدند با استفاده از پتانسیل‌های موجود و بدون تلاش، رتبه‌های جالب توجهی حتی در مقطع کارشناسی ارشد هم کسب کنند.

این ضایعه‌ی اسفبار را به تمام مردم آزاد اندیش و کوشا تسلیت می‌گوییم و برای مفت خوران آرزوی هدایت و در غیر این صورت آرزوی حذف ترم و مشروطی و اخراج عاجل می‌نماییم (مانند مواردی که در سال‌های پیش‌ هم اتفاق افتاده است).

لازم به ذکر است که جوانان پرتلاش و هم در این خطه وجود دارند که با کد یمین به رتبه‌‌ی در خور شأن خود رسیده‌اند و منظور از این نوشته ابداً جسارت به آن‌ها نمی‌باشد، بلکه دفاع از حق مسلم آن‌ها و با اعتبار نمودن تلاششان است.

لیس للانسان الا ماسعی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ع. ی. یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ

شما هیچ دلیل عقل پسندی را برای مدعایتان نیاورده اید. از کجا با این چنین اطمینانی به تقلب های گسترده در کنکور اشاره می کنید و جالب آنکه این تقلب ها را به کارشناسی ارشد نیز تسری داده اید. البته آن هم بر اساس یک خبر. منبع خبر شما کیست؟ آقا اشکان با تمام احترامی که برای شما و وبلاگتان قایل هستم،‌ اما قاطعانه به شما می گویم که تعداد تقلب های کنکور امسال در روانسر از همه سالهای گذشته کمتر بوده است و دلیل آن هم نارضایتی "برخی" متقلبین حرفه ای از عدم توانایی شان در تقلب در کنکور امسال است. در ضمن نوشتن این مطالب در وبلاگی که هزاران نفر دیگر از سایر مناطق ایران نیز به آن دسترسی دارند، جز تایید حضور نالایقان روانسری در دانشگاه چه چیز دیگری را اثبات می کند؟ من فکر می کنم که شما حداقل باید کمی جمله بندی هایتان را تغییر دهید.
با تشکر
یکی از دانشجویان روانسری "که با تلاش خودش به دانشگاه راه یافته است؛.

امید دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ب.ظ

من هم با تلاش خودم به دانشگاه راه یافته ام
اما با صحبت اشکان موافقم
همشهری‌هایم که با تقلبی قبول شده‌اند آبروی کرد و کردستان را برده‌اند

فواد دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 ب.ظ http://rwansar

با عرض سلام .
بدون شک این روش برای قبول شدن روش مناسبی نیست وبجزاینکه به زیر بنای پرورش جوانان مالطمه وارد کند چیزدیگری همراه ندارد.
واین هم بگم که همه ی این پدیدههااز فرهنگ غلط و ضعیف اموزش وپرورشی است که کاربه دستان ناعادل جمهوری اسلامی برای جوانان شهرماوتمامی ایران به ارمغان اورده اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد